lørdag den 10. marts 2012

Grønne prikker af misundelse - Negle "kunst"..



Undskyld det slørrede billede. Mit kamera ville bare ikke..
Der står 548 Green Hawaii.

Jeg har leget lidt med neglelak i dag. Det er ikke noget jeg gør specielt tit, da jeg helt klart foretrækker en enkelt farve på neglene. Det ser bare mere ordenligt ud, men ja.. jeg var i lege humør, og jeg så lige muligheden for at bruge min yndlingsneglelak og få lidt glimmer på. Så er jeg også bare helt tosset med prikker!

Som i kan se på billederne har jeg brugt Gosh Early Green nederst. Prikkerne har jeg lavet med Gosh Green Hawaii. Den sælges desværre ikke længere i Matas eller nogen andre steder jeg kender, så hvis nogen af jer ved, hvor den kan købes, smid en kommentar! (:

Jeg føler ikke, at jeg behøver at forklare, hvordan jeg gjorde.. Men her kommer det. Jeg tog bare børsten og sagde prik, prik, prik imens, at jeg lavede prikker på neglene.

Skørt eller skønt?

❥ Katrine, Snomme.blogspot.com

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!