lørdag den 3. marts 2012

Hvad er der sket i dag?

Jeg har været totalt aktiv og er stolt af resultatet! Jeg har ryddet op på mit værelse og rykket rundt på alle møblerne. Alt har fået nye pladser og det er skønt! Selvom det var en torn i røven at få alle mine bøger til at kunne være på 12 hylder.. det var umuligt.. ups.. mine bøger er nok ved at være i overtal, men de er bare så dejlige. Der er virkeligt intet som at forsvinde ind i en anden, bedre verden.

Så fik jeg besøg af nogle Jehovas vidner her til morgen. I har ingen anelse om, hvor skuffet jeg blev. Jeg har ventet på, at mine bøger skulle komme med posten i 100 år og en madpakke.. så jeg håbede selvfølgelig det var postbudet, men nej.. Den positive ting var, at jeg fik et gratis blad om vrede! Yes, lige hvad jeg havde brug for..

Jeg har tænkt og gået tur.. mange ture, lange ture.. det ligner mig ikke. Normalt sidder jeg bare på min flade med en bog i hånden, men det duede bare ikke i dag. Der kører så meget rundt inde i mit hovede. Jeg måtte ud at gå.

Åh ja.. imorgen giver jeg jer en rundtur i min bogreol, bare hvis nu i får øje på en bog, i gerne vil have en anmeldelse af.

Og til Anders.. vil du ikke lige være sød at se mit svar (nærmere mit svar og min mindre roman) til din kommentar? Så du sød.. (:

Nu vil jeg sætte P.s. I love you på og tude til jeg falder i søvn.. det trænger jeg til, det bliver dejligt. Nogengange er der bare det der skal til for, at man kan få en dejlig dag næste dag.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!