søndag den 18. marts 2012

Hvorfor skal jeg altid udsætte alting? :(

Det er så typisk mig! Jeg har bare lyst til at give mig selv et kæmpe spark i røven, så jeg lander i kronen på et eller andet gigantisk træ, hvor jeg ikke kan komme ned, før jeg har lavet de ting, som jeg skal. Men desværre er mine ben hverken lange nok eller kraftfulde nok til det..
Jeg bliver ved med at sige til mig selv, at jeg har en god undskyldning for ikke at få tingene lavet, men har jeg nu det? Jeg kunne da sagtens sidde og kæmpe med min samfundfagsaflevering med computeren på skødet, kunne jeg ikke? Det kan godt være, at jeg havde racermave og en smule feber, men helt ærligt. Jeg kunne godt have lavet den dumme aflevering, ikke? Jo.
Men jeg lavede den ikke. Så nu sidder jeg med 3 åndsvage afleveringer på min dejlige søndag. Eller på min søndag, for den er ikke så dejlig mere.

Samfundsfag - Matematik - Engelsk.

Gå nu væk! Hvorfor kan jeg ikke bare stoppe tiden? Hvorfor kan jeg ikke bruge hele dagen på Youtube. og så lave de der afleveringer på en halv time, inden jeg skal sove i aften? Fordi jeg ikke er supermand.

I må have mig undskyldt. Samfundsfag venter. Derefter matematik. Og så engelsk. HAHAH ej.. det er først nu, at jeg ser, at afleveringerne er i mine 3 liniefag.. fuck.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!