lørdag den 21. april 2012

Hilsen fra sengekanten (:

Hej skønne læsere!
Jeg håber, at i har sovet lige så dejligt, som jeg har (:

Jeg har lige været i bad, så jeg sidder her på sengekanten med håndklæder omkring mig og skriver et lille indlæg til jer. Jeg vil bare lige fortælle lidt om, hvorfor jeg ikke blogger så meget, som jeg gjorde i sidste månede..

- Jeg har jo fået arbejde, så der ryger hver torsdag.. altså ingen indlæg på torsdage, medmindre de er planlagte eller, at jeg sidder oppe kl. lort for at skrive til jer.
- Så svinger lysten til at opdaterer her på bloggen.. for der er simpelthen ikke noget ordenligt at blogge om. Jeg vil gerne have en vis standard i mine indlæg, så heller få kvalitets indlæg end en masse kvantitet.
- Der er heller ikke rigtig nogen som egentlig kommenterer på selve indlæggene.. det er lidt trist :/ måske sker det på et eller andet tidspunkt. Det håber jeg! d:
- Jeg er blevet hevet ind i en af mine perioder. Jeg prøver at løsrive mig fra computeren.. komme ned i bøgerne igen, læse, møde mennesker og komme udenfor i vejret.. det var det der dræbte min sidste blog, men jeg lover, at det ikke sker for den her!

Åhh.. jeg håber bare sådan, at det er okay for jer, for mit liv er ret hektisk for tiden, og mit internet driller konstant. Det er til at blive sindssyg over!!

Kæmpe morgenkrammer til jer (:

2 kommentarer :

  1. Hej
    Super fed, stilet og kreativ blog du har! FEDT design
    Skal vi følges? <3


    http://evigglades.blogspot.com/

    Knus :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Heey tusind tak! :D
      Og selvfølgelig vil jeg følges, smutter lige hen og følger jer!

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!