onsdag den 18. april 2012

Dag 5: Min yndlingsblog og hvorfor?

Det er et enormt svært spørgsmål..
Jeg har faktisk ikke nogen yndlingsblog.. jeg har ikke fundet den endnu d: Så smid din i en kommentar, så tjekker jeg den ud! Indtil da kan jeg jo lige beskrive, hvad den perfekte blog er for mig.

Først og fremmest skal der være ordenligt indhold. Det duer ikke, at hvert indlæg kun har et par linjer og så 1000 billeder, som er så store, at det tager så lang tid at loade siden, at man glemmer, hvad det handlede om..

Så er der virkeligt ikke noget kedeligere end en hvid baggrund, enorme billeder og sort tekst. Det er faktisk grimt, undskyld, men ja det er grimt.

Så ville det være skønt, hvis der blevet skrevet om andet and ens liv, hvad du har lavet den dag osv. Meget gerne om andre ting engang imellem også (:

Ses d:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!