fredag den 13. april 2012

New in: Tommeltotter for dækkeserviet!

Og flere tommeltotter for langt ude underlig overskrift..

Som overskriften siger, så vil jeg gerne snakke om dækkeservietter. Hvad kan man egentlig bruge den til? Udover, at placerer dem under tallerkenerne til aftensmaden, så bordet ikke bliver ridset.. MANGE TING!

For eksempel kan man bruge dem som en farverig plet på et ellers tomt og dødt skrivebord. Jeg tror de fleste kender det der med at have for mange blyanter og andet skrivebords-agtigt dims.. derfor en dækkeserviet! Den er enormt praktisk og kan fås i 10000 vis af forskellige farver og designs til 10000 vis af forskellige priser.

Du kan også bruge den til at stille lys på, hvis du vil lave et lille hygge hjørne og ikke gider lysestager. For så kan du bare stille lyset uden at tænke på, at der kommer stearin ud over det hele (: Super smart!

Du kan indramme dem og få et fedt billede!

Øhh.. så kan du også.. jeg har ikke flere ideer..
Det er også lige meget, for jeg vil vise jer min nye dækkeserviet!

Undskyld lorte billedet.. mit skrivebord roder stadig.. d:

Den er fra Søstrene Grene og kostede kun 4,98 kr! Så det er virkeligt et kup! :D

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!