fredag den 13. april 2012

Dag 4: Yndlings musik

Åhh et personligt indlæg.. eller for mig er det et personligt indlæg, for jeg synes, at det er utroligt pinligt at høre andres musik + at andre høre mit musik. Det fortæller så meget om en person, hvilket musik de lytter til.. alle bruger også musik på forskellige måder.

En af grundene til, at jeg synes, at musik er så skide personligt er nok, at jeg bruger musikken til flere forskellige ting. I dag skal jeg komme med 5 eksempler på mit yndlingsmusik.
Så hvorfor giver jeg ikke 5 eksempler på, hvad jeg bruger musik til + en af de sange jeg hører mest til det formål? (:

At få selvtillid
Det er somregel lidt "hårdt" musik med et stabil beat og ikke for meget tekst. Nok techno, rap, electronic, hard style, dubstep eller bare.. ja hårdt musik.. sjældent rock. Eminem er klart en af favoritterne på det her punkt sammen med Deadmau5 (derfor kommer der 2 eksempler.. eller flere).





At blive ked af det
Ja.. nogengange så har jeg faktisk lyst til at blive utroligt ked af det. Jeg synes, at der skal være to eksempler igen.. så ja, der er jo flere måder, at være ked af det på.



At blive glad
Hvem bruger ikke musik til at blive glad? ALLE! :D



At blive sur/hævngærrig/brutal
Det lyder vildt slemt.. men rolig.. jeg har ALDRIG været voldelig og kan ALDRIG finde på det. Nogengange skal man bare ud med noget og så hellere igennem musikken, ikke?




At føle sig ekstra forelsket
Det er bare så dejligt! Det sker flere gange hver dag!



At få det godt indeni
Som er det jeg hører mest af.. jeg er virkeligt bims i låget og nede på jorden (:


Jeg må hellere stoppe nu.. ellers bliver i spammet resten af for evigt! d:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!