mandag den 14. maj 2012

Kreativ kunst d:

Lige en hurtig update fra mit enormt travle liv.. det føles travlt.. altså ja.. der skal nok komme gang i bloggen igen! (:

Var lige lidt kreativ på en utroligt kreativ måde, hvis jeg selv skal sige det. Jeg er faktisk stolt helt op til skyerne!
Min kreative side blev lige... hvad er det nu man kalder det.. ja den kom frem, da jeg har købt et sengetæppe + en plaid idag. Derved er jeg lidt tættere på det værelse, som jeg har drømt om i langt over et år (: og med de her to billeder endnu tættere på!


Her kan i se close-up af det første billede, som jeg lavede.. og med det blev jeg så begejstret, at jeg bare måtte lave et i en større størrelse.


Det kan i så se her. De skal ikke hænge sådan, men vil ikke begynde at lave nye huller i væggen, før jeg har fået malet (:

Hvad synes i?

2 kommentarer :

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!