onsdag den 16. maj 2012

Skrivefængsel..

Det der med at være i skrivefængsel er faktisk slet ikke slemt. Tænk, at jeg har gået med dum mave hele dagen over det.. utroligt! Man kommer bare ind, siger sit navn, hyggesnakker lidt og så går man i gang. Efter de antal timer som man skal være der, afleverer man opgaven og skrider hjem.
Barnemad!

Men hvad er skrivefængsel? Det er en ordning for elever, som er særligt elendige til at afleverer opgaver til tiden... dog skal det lige siges, at det er totalt og fuldkomment unfair, at jeg sidder her.. i skrivefængsel.. lige nu.
Jeg blev tvunget med magt og vold til at undeskrive en kontrakt om, at jeg ikke havde afleveret min matematik opgave til tiden, og derfor ville møde op i "skriveboden", aka. skrivefængselet i elevernes hoveder, i 2 sølle timer.. Så typisk.
Jeg havde lige været til konfirmation og ligget syg med sindssyg lorte forkølelse.. jeg havde endda skrevet til læren, at jeg først ville afleverer senere.. men ja, jeg glemte så opgaven derhjemme i alt min sygdomsfortvivlelse og så slog det hårdt ned. Jeg tror ikke, at han troede på, at jeg havde lavet opgaven, men ja.. det havde jeg altså.

Derfor sidder jeg nu i et lokale lavet af glas sammen med 6 andre elever og 2 lærere. Ja hele 2 lærer. Det er sygt. Der er bomstille. Det er faktisk næsten pinligt at taste på tastaturet, da det lyder som om jeg sidder og springer 1000 atombomber hernede bagved. Ikke godt. Men jeg bliver jo nødt til at taste..

Da jeg allerede har lavet min matematikopgave blev jeg forvist til en dansk opgave om medialisering. For at være helt præcis "medialisering for viderekomne".. ja.. den laver jeg så nu.

Vi ses skønne læsere, det betyder sååå meget at i stadig er her på trods af de manglende indlæg! (:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!