onsdag den 20. juni 2012

e.l.f. Mineral Eyeshadow: Earthy - Review!

Så har jeg allerede haft chancen for at lege lidt med den første Mineral Eyeshadow fra e.l.f.
Farven er en smuk grøn med gullige undertoner og et ton guldglimmer!



Øjenskyggen kom i en fin, lille æske, som i kan se på billedet. Der er farveplet og -stribe, samt navnet på øjenskyggen, så man kan se, hvilken en man har fat i. I min verden er det skønt, da jeg modtog en helt del på samme tid!
Bag på æsken er der en liste over ingredienserne og, hvad e.l.f. lover, at den her øjenskygge kan gøre for dig.

Hvis du vil høre mere om e.l.f.'s Mineral Eyeshadows generelt og se resten af farverne, så klik her. (Link ikke klar endnu!)



Øjenskyggen kommer i en fin dimmer, som i kan se på billedet. Der er printet navnet i bunden af hver øjenskygge, og så står der selvfølgelig e.l.f. eyeshadow på låget, hvis nu du skulle blive i tvivl om, hvad produktet er..
De er ca. 3,5 cm i diameter. Hvilket er en god størrelse! Desværre fik jeg en uheldig øjenskygge.. min var ikke fyldt helt op.


Når du åbner øjenskyggen første gang vil der være et klistermærke over de fire huller, så øjenskyggen ikke er over det hele efter en turbulent tur med posten. Den fjerner du og ryster lidt, så kommer produktet ud og er klar til brug.

Uden blitz! Concealer, e.l.f. Eyelid Primer og ingen base.

Med blitz! Concealer, e.l.f. Eyelid Primer og ingen base.

Så er vi nået til mine swatches. Og jeg vil nok sige, at de er meget skuffende i forhold til, hvor gode de andre farver, som jeg ejer, er.
Som i kan se på billedet, så viser farven sig først rigtig med en primer under, og alligevel forsvinder den fra øjenlåget ret hurtigt,
På billedet med blitz kan i virkeligt se, hvor meget smuk guldglimmer der er i øjenskyggen!

Positivt
- Der er meget produkt
- Der er en sifter i, så øjenskygger ikke kommer over det hele
- Den er utroligt smuk
- Med en primer holder den i omkring 3-5 timer på øjenlåget
- Den er billig!
- Det er mineral makeup og der er ingen parabener, konserveringsmidler eller kemiske farver!

Negativt
- Man kan være uheldig at få mindre produkt end i nogle andre af deres Mineral Eyeshadows
- Farven er ikke særligt pigmenteret
- Efter de 2-3 timer overtager glimmeret og farven kan være ret udvisket

Pris: 27,60 kr.

Håber, at det hjalp! (:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!