tirsdag den 19. juni 2012

New in: e.l.f. Mineral eyeshadow (:

Så har jeg modtaget mine e.l.f. pakker og det gik vildt hurtigt! Langt hurtigere end de 7-14 arbejdsdage, som de lover på deres hjemmeside, hvilket selvfølgelig er en kæmpe stjerne i min verden.
De blev "shipped"/sendt onsdag d. 13 juni, og jeg modtog dem d. 18 juni.. (faktisk først i dag d. 19, men det er postbudets skyld!)


Grunden til at jeg fik to pakker er, at jeg bestilte tingene over to omgange.. først en bestilling, så kom der gratis shipping + en gratis Mineral eller Studio øjenskygge. Og så måtte jeg jo lige smide en ordne mere af sted!

Mineral Eyeshadow: Smoldering, Royal, Beachy, Flirty, Mysterious
Angelic, Elegant, Celebrity, Earthy og Outdoorsy.
Super Glossy Lip Shine SPF 15: Candlelight.
Studio Lip Balm SPF 15: Peach.
Eyelid Primer: Sheer.

Jeg tænkte også, at jeg hellere måtte vise et par billeder af de reviews/anmeldelser, som i har i vente!

Uden blitz!Studio Lip Balm SPF 15 i Peach.
Super Glossy Lip Shine SPF 15 i Candlelight.
Eyelid Primer i Sheer (swatch).
Eyelid Primer i Sheer (blended).

To af øjenskyggerne (dem med * bagved) er fra et tidligere haul, men de bliver anmeldt alligevel.

Uden blitz!Angelic, Mysterious, Elegant,
Celebrity, Sassy* og Sweet*.

Uden blitz!Royal, Flirty, Beachy,  Smoldering,
Outdoorsy og Earthy.

Med blitz!Royal, Flirty, Beachy, Smoldering,
Outdoorsy og Earthy.

Det blev da også lige til tre ekstra børster, så jeg kan øve mig lidt mere professionelt.

Alle mine børste i min hjemmelavede børsteholder.

De tre nye børster: Eye Liner Brush, Eye Shadow Brush og Blending Eye
Brush.

Venstre - højre: Blending Eye Brush, Eye Shadow Brush og Eye Liner Brush.

Billederne er taget i naturligt dagslys, så i kan se farverne helt rigtigt! Derudover er de taget med min mobil, da mit kamera ødelagde farverne..
Jeg har brugt e.l.f. Eyelid Primer (bare den fra deres Essentials Line, altså den billige!) under skyggerne.

Nu håber jeg selvfølgelig bare, at mine anmeldelser af produkterne vil hjælpe jer! For e.l.f. har ekstremt dårlige swatches på deres hjemmeside..

Du kan købe alle produkterne på eyeslipsface.dk (:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!