søndag den 24. juni 2012

e.l.f. Mineral Eyeshadow: Golden - Review!

Så er det tid til guldklumpen af de 14 e.l.f. Mineral Eyeshadows, som jeg ejer pt! Det er selvfølgelig Golden. Desværre er guld ikke lige farven for mig, men øjenskyggen i sig selv er fantastisk smuk!
Det er en varm guld med massere af shimmer og glimmer.


Låget er af sort plastisk, og der er trykt e.l.f. eyeshadow på det.
Dåsen er omkring 3,5 cm i diameter, hvilket er en god størrelse for en løs øjenskygge.


Når du ser den fra siden af, kan du se, at bunddelen er gennemsigtig, så du ikke behøver at tage låget af, når du skal se, hvilken farve du har med at gøre.


Hvis du så vender den helt om, kan du se farven super godt + der er et praktisk klistermærke i bunden, hvor navnet på farven og produkter står.


Når øjenskyggen er åben, kan du se, at der er fire huller, hvor øjenskyggen kommer ud. Det er rigtigt godt, at det hele ikke bare er et stort hul, da der ville være øjenskygge over alt!

Uden blitz! Uden primer og med e.l.f. Eyelid Primer.

Først vil jeg lige undskylde for, at billedet vender forkert, men af en eller anden grund vil blogger kun lade mig uploade det, hvis det vender den vej..
Som i kan se på billedet er øjenskyggen ikke vildt pigmenteret, hvilket trækker ned for nogle inklusiv mig. Jeg havde håbet på en perfekt guld, som ville gå skide godt med mine grønne skygger, men nej. Det er faktisk mere en varm brun, når man ikke bygger den helt vildt meget op.

Positivt
- Den er billig
- Der er ingen farlige stoffer

Negativt
- Dårlig pigmentering
- Kan kun fås på nettet
- Holder dårligt på øjenlåget, når du har lagt lag på lag for at få den rigtige guldfarve

Pris: 27,60 kr.

Er der andre der har samme problem med den her farve?
- Så smid lige en kommentar (:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!