tirsdag den 26. juni 2012

Mundtlig årsprøve i engelsk d:

Uha så er det imorgen 12:30 -13:18, at det går løs! Jeg skal op i mundtlig engelsk. Heldigvis er det kun en årsprøve, så hvis det går af møg, så står karakteren ingen vigtige steder + jeg har 2 år mere til at øve!
Hvis det går godt, kan jeg jo altid være muggen over, at det ikke vil være med i mit gennemsnit (: Haha!

Men tror nu, at det bliver "a piece of cake"..
Der er 24 med minutters forberedelse med 1-3 siders KENDT tekst. Altså en vi allerede har læst og arbejdet med. Pærelet.
Bagefter skal jeg bare snakke lidt om den i 5-8 minutter.
Så diskuterer vi lidt tema osv..
Så er der en smule grammatik PÅ DANSK..

Hvordan kan det gå af møg? Det bliver fedt! (:

Opdaterer jer nok ikke imorgen, mor bliver 51 ;)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!