mandag den 18. juni 2012

Hej igen (:

Så er det lidt liv i mig igen, og jeg har fået lyst til at blogge (:
Det er virkeligt skønt, at i ikke har glemt mig, på trods af min virkelig elendige blogning i de sidste mange uger.. det er jeg ked af, og jeg håber endnu engang, at det bliver bedre.

Jeg har i hvert fald fået lidt motivation til de næse indlæg!
Den 9 og 10 juni (tror jeg, ellers var det 8 og 9..) bestilte jeg nemlig fra e.l.f igen.. det er jo ikke første gang, men nu skulle det altså være igen! Og jeg bruge 2 x en mindre formue..
De to pakker kom så idag, men postbudet var en spade (som altid klik f.eks. her), og lagde kun en seddel i postkassen.. så jeg får pakkerne imorgen, jubii..

Det betyder jo så, at jeg har en helt masse fantastiske ting, som jeg kan fortælle jer om. For helt ærligt, så er der alt for få danskere, som anmelder e.l.f ting.. og hvis de gør det, så er det ret råddent det de skriver.. måske aller højest et billede + produktets navn.. og det er jo ikke ligefrem noget, som man kan bruge.

Håber det bliver godt! (:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!