lørdag den 18. august 2012

Slem, slem pige.. Neglelak (:

Nailpolsh Haul August 2012
Ååååh.. Jeg har været en virkelig "slem" pige i dag. Jeg har brugt så mange penge på neglelak.
Det er så hul i hovedet, at jeg ikke engang vil skrive, hvor meget jeg har brugt. Men jer som kender lidt til neglelak, kan jo gætte jer frem til prisen ud fra mit vildt kreative billede.

Denne gang blev det til 12 neglelakker, som jeg har gloet på i en million år. De der million år, var det jeg overtalte mig selv med. Det tog næsten (kun næsten, altså omkring en.. 20 timer) omkring 24 timer. Men det lykkedes, så omkring 8 hverdage ejer jeg de her skønlinger.
Dog burde jeg få de 7 af dem lidt før, da jeg har bestilt fra to forskellige sider. Begge med gratis shipping og inden for EU selvfølgelig. Selvom næste gang bliver det nok fra USA, tror jeg.. jeg orker ikke, at regne på told og moms og indførselsgebyr kl. kvart over 11 om natten.

Smid musen over billedet, eller tryk på det, så kan du se navne og mærker osv.
En lille service fra mig til dig (:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!