onsdag den 5. september 2012

DHO: Død hamrende ondskabsfuldt

Jep. Det er præcis, hvad DHO er. Det er død hamrende ondskabsfuldt. Jeg er glad for, at det kun er begrænset til starten af 2.G.
Jeg er fuld af brok, brok, brok, brok.. jeg skal ud med alle mine aggressioner. Jeg har lyst til at lave en skole massacre med puder! Jeg vil ikke gøre folk ondt, jeg vil bare være sur.

Jeg er SÅ stresset. Min mor siger, at jeg er stresset.. Jeg er syg konstant, græder konstant, dårlig mave konstant.

Jeg var lige ved at droppe ud af gymnasiet her for 4 timer siden. Utroligt. Mig med alle mine fremtidsplaner. De drukner mig.

UGHHHH ud med alt det lort og armhulelugt. Skum-møg-ged..

Nattenat dejlige læsere :D

OBS: Det skal lige siges, at DHO er dansk-historie opgave..

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!