søndag den 2. september 2012

Kæmpe H&M ønskeliste!

Jeg var lige forbi H&M's hjemmeside.. og fik klippet en helt masse billeder til Polyvore.. jeg får aldrig råd til alle de ting, men jeg har virkeligt brug for at få fornyet min garderobe.. Det er simpelthen for dårligt, at jeg stadig kan finde t-shirts fra 8. klasse.. Jeg er jo 2.g'er nu. FY KATRINE!
H&M Wishlist Shirts


H&M Wishlist Jeans


H&M Wishlist: Dresses + Jackets


H&M Wishlist: Underwear + Shoes


Det klør inden i mig helt vildt.. jeg vil have det hele! Alt sammen - intet kan undværes!
I kender godt den følelse ikke? Jeg er så spændt.. også selvom, at jeg godt ved, at jeg ikke har råd til det.. en ting ad gangen. Jeg får jo også løn i næste måned. Det gælder bare om at tage alle de vagter, som jeg kan.

Jeg gik lige tilbage til H&M's hjemmeside.. jeg kunne "kun" finde 39 ting ud af de 53 ting, som der er mast sammen på Polyvore billederne. Det er ret fail, men ja..
Jeg proppede alle de 39 ting, som jeg nu kunne finde i min "shoppingbag".
Det blev 5.963,35 kr.

Jeg føler mig godt dum i hovedet. Jeg havde råd til alt det der PÅ EN GANG i sidste måned. Men hvad købte jeg? Neglelak, 18 års gave til min dejlige kæreste (god ting!) og øh.. jeg ja..
Jeg må tage mig sammen og arbejde røven ud af bukserne.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!