onsdag den 26. september 2012

Et bombet lokum og lugten af ged


Et bombet lokum og lugten af ged. Det er egentlig en meget god beskrivelse af mit værelse lige nu.
Jeg har været så stresset siden 2.g startede, og følelserne har bare væltet rundt inden i mig i en stor orkan.
Mit liv kører ikke ligefrem på skinner for tiden, men jeg kan helt klart mærke, at jeg går lysere tider i møde. Det er skønt (:

Afleveringerne flyver ikke omkring mig med lynets hast mere, nu er det mere som bløde, puffede skyer. Jeg har ikke et ton af dårlige samvittigheder hængende på mine skuldre. Jeg har faktisk også mere energi og et langt bedre humør.

Kærlighedslivet går også bedre <3 Min kæreste er tusind gange dejligere end han plejer at være, ellers er jeg nok bare mere i harmoni med mit indre jeg og bla bla. Jeg kan godt være noget af en heks, når jeg har en af mine nedture..

Huuuh, suk. Jeg sidder på mit dejlige, lilla, langhårede gulvtæppe i mit nattøj og skriver blog en sen onsdag aften. Hvad har jeg brugt denne onsdag på? Afleveringer og skype med min kæreste. Jeg har haft en vidunderlig dag! :D

Nu skal jeg bare se at gøre det her indlæg færdigt, så jeg kan få sorteret ud i mit skrivebord. Man skal jo starte et sted i alt rodet, og da jeg bruger skrivebordet mest.. ja så må det være starten. Bagefter kan jeg overveje at finde mit gulv frem under resten af mit skrammel.

Vi får se, hvad der sker.. jeg opdaterer imorgen!
Godnat skønne læsere (:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!