torsdag den 27. september 2012

Når skolen er værst..


Jeg er kommet i skrivefængsel.. igen.
Da opgaven skulle afleveres var jeg syg, det er sådan set derfor, at jeg sidder her nu. Det er en engelsk opgave på 4 timer. Altså skal jeg sidde og glo her i 4 timer. Det er utroligt. Jeg har først fri kl. 18!

Men ja.. når jeg har lavet min engelsk aflevering, så er der heldigvis andre afleveringer at gå i krig med. Så måske jeg bare burde se på det her, som en god mulighed or at komme forud i lektierne.

Super. Godt. Det er det jeg gør. Se positivt på tingene!

UPDATE vol 1: Slut med at se postivt på tingene! Min røv har blå mærker på de blå mærker! De her stole er så pokkers hårde! Og desuden skal jeg på toilettet så grumt. Få mig ud herfra!

UPDATE vol 2: Så er opgaven afleveret. Både elektronisk og i papirform.. men jeg må stadig ikke gå hjem. Jeg forstår ikke helt skolen logik. Så jeg skal sidde og glo i 1 time og 11 minutter mere.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!