torsdag den 27. september 2012

Romantisk efterårs outfit d:

Autumn outfit (:

Som jeg har sagt ret mange gange på det sidste, så elsker jeg efterår!
Det er vejret, tøjet, hyggen.. ja det hele! Selv det, at dagene bliver kortere of mørkere. Det er så vidunderligt. Der er helt klart noget magisk over efteråret i min verden. Bladene skifter farve og falder af, hyggen kommer tilbage.

Der er bare nogle ting der bliver meget bedre om efteråret. Lange ture om eftermiddagen med musik i ørene. Komme hjem under dynen med varm kakao, tænde stearinlys og så putte sig med en god bog. For mig er efteråret helt klart den mest romatiske årstid. Og så selvfølgelig gøre sin kæreste en del af det hele :$..

Jeg ville sådan ønske, at jeg havde råd til alle tingene på det billede. Det ville gøre mit efterår helt perfekt. Lilla og hygge. Det kan man virkeligt ikke tage fejl med!

Tag et smut forbi min profil på Polyvore, tryk her (:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!