onsdag den 10. oktober 2012

16 månedersdag! :*


Så har min kæreste og jeg 16 månedersdag! 1 år og 4 måneder <3

Det er ikke til at fatte, hvor hurtigt, at tiden er gået.. det er fantastisk, men stadig.. der er så meget af tiden, som bare er fløjet væk og "spildt". Vi har jo et langdistanceforhold og ingen af os har vildt mange penge, så vi har simpelthen ikke råd til at besøge hinanden hver weekend. Faktisk kun i de forlængede weekender og ferier. Det er pisse hårdt, men det hele værd.
Han er virkelig den dejligste person i hele verden, jeg kan ikke forestille mig en fremtid uden ham i den.

Det stinker altså virkeligt, at min pusling er på studietur til Prag idag.. vi plejer altid at sidde på Skype og i mobilen en hel dag, hvis vi ikke har mulighed for at være sammen.

Heldigvis kommer han tidlig lørdag morgen og så skal vi til noget Burhan G. koncert om aftenen! Han bliver HELE efterårsferien, og jeg glæder mig ubeskriveligt meget!

Vi ses (:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!