torsdag den 11. oktober 2012

Info om ferien (:

Så er det torsdag aften.. sidste dag inden efterårsferien er imorgen.
Jeg er totalt booket hele min ferie af min vidunderlige kæreste, så jeg er ikke sikker på, hvor mange indlæg der kommer.. om der overhovedet kommer nogen, men det håber jeg. For vi skal både ud at spise på en ny kinafister, i Tivoli til deres "Halloweenspecial" og til koncert med Burhan G. (tror nok, at det er ham). Så der sker lidt!

Ikke nok med det så har ham der kæresten fortalt, at han har købt noget til mig i Prag! Jeg glæder mig utroligt meget til at se, hvad det er! <3

Og så har han selvfølgelig også lige en neglelak med, som han tilfældigvis havde lyst til at købe til mig derovre på det mørke Fyn.

Sum up: Der er nok lidt tamt på bloggen i ferien, men i skal nok blive updateret! d:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!