torsdag den 4. oktober 2012

Guide: www.BeautyBay.com


BeautyBay er helt klart en af mine "go to" sider, når jeg vil have fingerne i en ny lak til okay billige penge.

Det er en engelsk side, så lad ikke .com snyde dig. Der kommer IKKE told, indførselsgebyr og moms på din ordre, så bare tag det helt roligt.

Deres shipping gratis og helt fantastisk, de pakker dine varer så godt. Det tager en smule lang tid, men det betyder intet for mig, da det som sagt er totalt gratis.

Hvilke mærker har de så og, hvad koster de?
Barielle (kun negle/hånd/fod pleje)
China Glaze: 66,82 kr. - 122,54 kr.
Deborah Lippmann: 134,58 kr. - 173,03 kr.
Essie: 76,43 kr.
Leighton Denny: 100,42 kr. - 121,05 kr.
Mavala: 33,69 kr.
Nails Inc: 90,71 kr. - 107,23 kr.
Nailtiques: 98,65 kr. 
Nubar: 64,12 kr. - 73,36 kr.
O.P.I: 100,42 kr. - 160,99 kr.
Orly: 73,36 kr.

Når du er igang med at bestille, så skal du endelig ikke lukke siden ned, da de varer du har lagt i kurven bare bliver slettet!

Der bliver selvfølgelig også solgt andre skønhedsrelaterede produkter på siden, men det er jo ikke ligefrem det min blog fokuserer på.

Jeg har bestilt derfra omkring 5 gange, så hvis du har spørgsmål, så bare smid en kommentar (:

2 kommentarer :

  1. Tak for tippet (;

    Kig forbi min blog og deltag i min GIVEAWAY !

    Knus Stephanie
    http://www.FashionBySterup.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Så lidt da d:
      Og selvfølgelig kigger jeg forbi! :D

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!