onsdag den 3. oktober 2012

Sidste neglelak i denne måned!

Haul: O.P.I. It's My Year

Jeg er en tosse. En kæmpe tosse.
Nu må jeg virkeligt stoppe! Det kan bare ikke være rigtigt, at jeg køber ting hele tiden. Det er den sidste i måneden, det lover jeg. Min løn er totalt forsvundet.. heldigvis tager næste uge og efterårsferien det meste af måneden, og der har jeg alligevel ikke tid til at bruge penge.

Men ja.. jeg har kigget på den her neglelak i hvert fald i et år. Og så fandt jeg den på Ebay, og den var billig, selvom den er discontinued og limited edition og alt muligt. Det er nok en af de smukkeste neglelakker, jeg nogensinde har set!

Det er O.P.I. It's My Year, og den kostede kun ca. 66 kr. incl. fragt! :D

Hvis du også er interesseret, så klik her. Du har ca. 10 timer tilbage!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!