søndag den 7. oktober 2012

Min første franken-lak!


Jeg må nok indrømme, at jeg er helt vildt stolt!
Jeg har ikke fået prøvet den på endnu, da jeg jo lige har lavet nogle rigtigt fine oktober-negle. Men jeg har leget MEGET med den på noget papir sammen med en masse andre lakker.
Jeg bliver nødt til at prøve den på næste gang. Det er en glitrende, lyseblå toplak med passere af sølv-glimmer-flager. Den giver virkerligt et fint vinter-touch på ens negle.

Min "baselak" er en klar lak fra Tiger. De er faktisk skide gode topcoats, de bedste jeg har prøvet!
Så tog jeg et par knivspidser af Gosh Effect Powder i farven Bluebell. Bagefter fandt jeg lidt glimmer og tilføjede bare en helt masse.
Så ryste, ryste, ryste.

Selvfølgelig har jeg så taget sølvdelen af låget af, da det ser mere "rigtigt" ud.

Hvad synes i?
Vær sød at give lidt feedback! :D

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!