mandag den 8. oktober 2012

Neglerier på vej til mig! (:

Haul: 8th october 2012

Min kæreste er virkelig den dejligste i hele verden! <3
Han har sendt 150 kr. til mig, fordi vi en aften sad på Skype og snakkede lidt om negle (for han er så dejlig, at han lader som om, at han interessere sig). Er han bare dejlig eller hvad?

Det betød jo så, at jeg kunne gå amok på Ebay så snart pengene gik igennem. Og det har jeg så lige gjort! Ihhh!

Hvad har er så på vej til mig?
30 x Negle hjul, så jeg kan holde styr på lakkerne
5 x Dotting tools i forskellige størrelser
O.P.I Crown Me Already
China Glaze Material Girl

China Glaze lakken købte jeg godt nok fra Beautybay, da Ebay ikke kunne betale sig.

Det er altså lige 37 skønne ting for ca. 130 kr. Er det fedt eller hvad?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!