lørdag den 6. oktober 2012

New in: 4 lækre lakker! (:

Igår kom pakken fra Beautybay, se mere lige her.
Fragten var som altid perfekt, og papkassen var fyldt med et ton lysegrønne peanuts, så lakkerne kom hele frem.

Naturligt lys
Venstre til højre: O.P.I Ink, China Glaze Luxe & Lush, O.P.I Gettin Miss Piggy With It, O.P.I Every Month Is Oktoberfest og O.P.I Glitzerland.

Blitz
Venstre til højre: O.P.I Ink, China Glaze Luxe & Lush, O.P.I Gettin Miss Piggy With It, O.P.I Every Month Is Oktoberfest og O.P.I Glitzerland.

Gettin Miss Piggy With It er faktisk fra et andet "new in", læs her. Jeg ved ikke lige, hvorfor den er med på billederne, tror jeg var lidt træt.

Og så kunne jeg selvfølgelig ikke dy mig, jeg måtte bare prøve dem alle sammen på. Lige med det samme. Så det gjorde jeg.

Naturligt lys 

Det er samme rækkefølge, som på de to billeder ovenover, så det burde være til at finde ud af.

Jeg har allerede en enormt spændende ide til noget negle design.. så glæd jer! (:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!