lørdag den 6. oktober 2012

Hygge på en lørdag aften (:


Så sidder jeg her i min utroligt perfekte hygge-læse-compter-krog. Det er en dejlig, stor, blød lænestol med puder og tæpper + en flettet kurv med lys og diverse dims på.
Jeg elsker virkeligt at sidde her og ordne negle eller være på Skype med min skønne kæreste. Det er nu heller ikke så dårligt at skrive blog herfra. Mega behageligt :)

Min pusling tager på studietur imorgen aften til Prag.. i en hel uge! Der er aldrig gået mere end 24 timer uden, at vi har skrevet eller snakket. Der er faktisk ikke engang gået 24 timer, så jeg aner ikke, hvordan jeg lige skal klare mig igennem den uge her.
Håber, at der er nok lektier til at "underholde" mig.

Men ja.. jeg er lige blevet færdigt med et negle design, som jeg vil vise jer imorgen. Jeg har brugt 2 af mine helt nye lakker fra O.P.I, så jeg synes, at det er lidt spændende.. så også fordi, at det er vildt sjældent, at jeg laver designs.

Ha' en hyggelig aften! (:
Natte nat..

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!