mandag den 22. oktober 2012

New in: Alt nyt fra efterårsferien!

Så er jeg tilbage her på bloggen efter en skøn efterårsferie med kæresten! (:

Tænkte, at jeg ville proppe alle de ting, som jeg har fået her i efterårsferien ind i et indlæg i stedet for at skrive en masse, som jeg først havde planlagt.

Alle tingene er fra min skønne Steffan, og jeg skal nok komme med alle detaljerne!


Selvfølgelig fik jeg fire par hyggesokker, alle sammen nogen, som jeg ikke havde i forvejen! Jeg ved godt, at der kun er tre par på billedet, men det fjerde har jeg altså på! Kig lige nedenunder (:



Så fik jeg også lidt neglelak, som jeg selvfølgelig har vildt meget brug for.. 
Venstre til højre: H&M Je T'aime, en lak fra Tiger i nr. 57, Gosh Forest Floor og Metallic Green.


Mine 30 længeventede negle/swatch hjul kom endelig med posten! Det er kæresten der har betalt den, så de var altså en gave fra ham d:
Som i kan se har jeg også allerede proppet alle lakkerne på dem.


O.P.I lakken hedder Crown Me Already (kom også med posten - kæresten betalte) og Sally Hansen tingen er for, at mine negle ikke flager og dør og er dumme.


Så til noget lidt andet.. i må selv gætte jer til, hvad det er. I hvert fald er den MEGET mere rød i virkeligheden. Steffan havde den røde dimmer og vesten nedenunder med hjem til helt fra Prag, hvor han var på studietur! <3


Det er den blødeste ting jeg nogensinde har rørt! Eller måske ikke helt.. næsten. Den er i hvert fald fantastisk, blød, hvis og varm. Bæltet købte han også til mig, det hører ikke til vesten (:

Så er det vist tid til at vende blikket imod dagligdagen igen.. øv.

2 kommentarer :

  1. Min mor troede, at det var håndklæder de hyggesokker! Det troede jeg faktisk også fra starten af xD

    Btw, vil giveaway blogindlægget ikke lade mig svare på min egen kommentar, så jeg skriver bare hvilken O.P.I der er min yndlings her, okay?
    Af dem jeg har må det nok være Metallic 4 Life :3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det sagde du xD Men de er heldigvis langt blødere end froté!

      Og det er helt fint, jeg ved, at du har kommenteret.. jeg har godt nok gjort, så du også kan svare i widget'en da folk blev ved med at være mindre opmærksomme for at sige det pænt (:

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!