søndag den 7. oktober 2012

Noget har fanget min opmærksomhed..

O.P.I New York Ballet Mini Collection

Jeg tror ikke, at det overrasker noget.. men det er selvfølgelig neglelak, der har fanget min opmærksomhed. Igen.

Denne gang er det O.P.I New York Ballet Mini Collection. De skønne, semi gennemsigtige og forsigtige farver. De er så.. øh, jeg er lidt usikker på, hvilket ord der skal bruges, men de er vel delikate.
Og så er der den vidunderlige glitter Pirouette My Whistle med, den kan IKKE undværes! Glitterneglelak er bare det bedste i verden.

Normal ville jeg aldrig kigge på mini lakker. Der er bare ikke nok lak i.. og så bliver jeg helt øv, når jeg er ved at nå bunden. Men denne gang ville mini collectionen være perfekt, da det ikke ligefrem er den her type farver, som jeg er størst fan af.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!