søndag den 28. oktober 2012

O.P.I Plugged-In Plum

Så er det tid til lidt swatches og review af O.P.I Plugged-In Plum!

Jeg er godt nok skuffet over den her lak. Den er så smuk i flasken, men på neglene ser den så underligt beskidt og mudret ud. Det bliver en virkelig underlig lilla med lyserøde undertoner, som kan ses på billedet med blitz.

Alm. lys - indendørs

Blitz
Er den ikke bare grim? Endnu engang gad jeg ikke engang rydde op på huden.. efter jeg har vist jer den, så bliver den fjernet.

Den lugter også værre end de andre O.P.I lakker jeg har. Dog var påføringen rigtig skøn, og den tørrende hurtigt. Det er bare ikke min farve. Jeg kan forestille mig, at den ville være utroligt smuk på en mørkere hudfarve.

Den kommer nok snart på blogsalg!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!