lørdag den 27. oktober 2012

Nail art: City Skyline

Jeg er så sur lige nu! Jeg har brugt de sidste 2 timer på det her negledesign, og så er det så hæsligt.

Jeg besluttede mig få at tage et par billeder til bloggen, hvis nu det kunne inspirere nogle af jer dejlige læsere, og så bare fjerne det med det samme. Det er altså derfor, at der er neglelak over det hele på huden.


Lampe

Blitz

Jeg har først lagt to lag af en hvid lak uden navn, så spongede jeg med Rimmels My Denim og Ultra Violet. Derefter lagde jeg et lag af e.l.f. Twinkle, for at give lidt glimmer til nattehimmelen og blande farverne lidt mere. Så tog jeg min nye Nail Deco pen i sort og lavede nogle højhuse, som så skulle forestille byen. Til slut brugte jeg min anden nye Nail Deco pen i hvid til vinduerne.

Det er en pisse fed ide, og hvis jeg var lidt bedre og havde "bedre negle".. ja så ville det her design måske have været på mine negle en uge! Men det er faktisk allerede væk, imens jeg skriver det her indlæg.

Jeg blev inspireret af følgende Youtube video, klik her.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!