torsdag den 25. oktober 2012

Want: Neglelak i spandevis!!

November Nail Polish Wishlist!

Hvis i ikke har lagt mærke til det, så er jeg en neglelakfreak! Jeg er på grænsen til afhænging. Meget tæt på grænsen skal det vist siges. Hvis min samlig ikke vokser hele tiden, eller jeg ikke har råd til, at den skal vokse, så bliver jeg helt "iihhh, jamen så mange flotte farver!".

Nu har jeg kigget i laaang tid på de der skønne lakker på Polyvore-billedet. Jeg skal have hver og en af dem så snart jeg får løn. Det er enormt nødvendigt. Jeg kan allerede mærke tristheden, hvis jeg ikke får penge nok.

Ikke nok med det, så har jeg reserveret et par lakker fra Sussi's neglelak udsalg hos Neglenymferne. Se her. Jeg glæder mig latterligt meget!

Kender du det? (:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!