fredag den 26. oktober 2012

NOTD: Blue Bliss og I Vant To Be A-lone Star

Der er virkelig over hovedet intet wow over den her mani. Den kan på ingen måde anbefales. Den er dødhamrende kedelig - selv med et TYKT lag glimmer ovenpå. Ad, jeg vil have den af!


Jeg har et lag af O.P.I I Vant To Be A-lone Star og et lag af H&M Blue Bliss, som mange siger er en tilnærmelsesvis dupe af O.P.I Last Friday Night. Jeg må nok sige, at den også ligner den meget i mine øjne, men desværre har jeg ikke Last Friday Night til at sammenligne med - endnu!


Så er der selvfølgelig et billede med blitz, så i kan se de forskellige farve i glimmeret bedre. Stadig intet wow. Det er faktisk ret grimt.

O.P.I I Vant To Be A-lone Star tørrede enormt langsomt, jeg er lidt usikker på om det er pga. den basecoat, som jeg bruger eller om det bare er lakken der sucks. Jeg har oplevet andre lakker, som plejer at være hurtig tørrende, har præsteret meget dårligere med den her basecoat.
Der skal nok komme et opsumerende indlæg om det problem!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!