lørdag den 24. november 2012

Den perfekte julekjole! (:

Purple christmas outfit

Jeg har aldrig set en smukkere kjole. I hvert fald kan jeg ikke lige huske det, og hvor flot kunne den så egentlig have været? Den her er bare så.. perfekt. Den er lilla, der er bånd med sløjfe i taljen. Den er blød og svævende.
Det er lige mig. Og jeg får den! Den er næsten på vej til mig nu, jeg kan ikke vente. Så får jeg rent faktisk en julekjole i år. Sidste år vare det "bare" bukser og en pæn tunikating, men i år bliver det fantastisk.

Kjolen passer både til kirken, middagen, desserten, juletræsdansen og pakkeåbningen. Den passer til alt. Tilpas fin og ikke for "wohoooo-fest". Åhh jeg er så oppe at køre over den!

Jeg kan ikke vente med at se min kærestes ansigt, når han ser mig i den <3

Den kan købes her. Knus!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!