torsdag den 8. november 2012

Hvad sker der idag?

Der sker noget virkeligt stort og underligt idag. Jeg skal være sammen med min far.
Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst var sammen med ham frivilligt. Så vidt jeg husker, var det i 6. klasse. Jeg går i 2.g nu.
Det er med blandede følelser, at jeg bliver hentet af ham her kl. 16, hvor vi skal til gågaden i Roskilde og kigge efter en ordentlig vinterjakke og vintersko til mig, da det er noget, jeg virkelig mangler.

Jeg glæder mig ret meget, for et eller andet sted holder jeg vel stadig af ham. Han har bare opført sig alt andet end okay. Det er ikke noget, at jeg føler for at dele med jer lige nu, men det skal nok komme. Jer der fulgte min gamle blog kender allerede halvdelen af historien.

Nu håber jeg så bare, at det ikke bliver akavet.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!