tirsdag den 6. november 2012

New in: 3 OPI fra Skyfall! + Swatches

Så er der da lige kommet endnu en pakke ind af døren! Der lå 3 lakker fra OPI's nyeste kollektion: Skyfall.

Jeg undskylder for lyset på billederne, heldigvis er det ikke "ægte" swatches! Jeg ville bare lige vise dem lidt frem.

Lampelys

Lampelys + blitz

Venstre til højre: The Spy Who Loved Me, Skyfall og Goldeneye.

Jeg har lavet lidt swatches for at sammenligne med den ene lak, som jeg allerede havde fra kollektionen. Du kan se mit "new in"-indlæg om You Only Live Twice her.

Lampelys - 1 lag

Lampelys - 2 lag

Venstre til højre: Skyfall, You Only Live Twice, The Spy Who Loved Me og Goldeneye.

You Only Live Twice og Goldeneye kan godt bruge et lag mere for at blive helt perfekte i farven, men du ville sagten kunne gå med de 2 lag.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!