tirsdag den 6. november 2012

New in: OPI You Only Live Twice!

Som du nok har lagt mærke til, så er jeg begyndt at skrive OPI i stedet for O.P.I. Det er simpelthen fordi det er hurtigere og rent faktisk mere rigtigt. Det er sådan det bliver skrevet på opi.com, så derfor er det logik for mig, at det må være korrekt.

Her d. 3 november, altså for små 3 dage siden modtog jeg denne skønne lak.
Hvem elsker ikke en dyb rød glass fleck lak med magenta shimmer i sollyset? Den er ekstremt smuk udenfor her i efterårs-/vintersolen.

Efterårssol - indendørs

You Only Live Twice er fra OPI's vinter kollektion 2012. Kollektionen hedder Skyfall og er inspireret af James Bond. Alle lakkerne i serien er opkaldt efter en af filmene.

Jeg har allerede haft den på en enkelt gang, og jeg fik faktisk mange komplimenter på farven. Desværre fik jeg ikke taget et billede til jer.

Desværre kunne jeg ikke fange lakkens virkeligelige skønhed, hvilket jeg kan se på Google, at mange andre også har svært ved.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!