torsdag den 8. november 2012

NOTD: H&M Plum + OPI Divine Swine!

Jeg forguder virkelig den her manicure. Det ligner, at der er en indre glød i den mørke lilla lak. Selv om natten, hvor der er helt sort, så skinner den bare derudaf!
Det er ingen hemmelighed, at lilla er min yndlingsfarve til alt. Især neglelak. Den farve går bare så godt sammen med min hud.

Så er det tid til billedspam!

Efterårssol

Efterårssol

Efterårssol

Indirekte efterårssol

Indirekte efterårssol
Indirekte efteråssol

Her viser jeg så lige min bundfarve frem. Det er H&M's lak i Plum, som kan fås til små 10 kr. Du kan faktisk se swatches og review af den her.
På billederne har jeg 2 lag på.

Indirekte efterårssol

Så får i også lige navnet på den anden lak at se. Det er OPI Divine Swine, som er en lilla glimmer med større sølv stykker i. Den har en klar base, så den er perfekt til lag-lå-lag manicurer (layering).

Indirekte sol

Det sidste billede måtte bare med, så i kunne se de to skønheder ved siden af hinanden.
Jeg må indrømme, at jeg er så imponeret over H&M lakken. Holdbarheden er perfekt. Jeg klør og kradser i alt jeg kan. Der er absolut intet tipwear! Utroligt, for det kommer der altid inden for de første par timer, også med OPI!

Hvad synes i så? (:

2 kommentarer :

  1. Fuck, hvor er Divine Swine super flot med Plum som bundfarve!!! Det er virkelig en lækker kombination, du har fået lavet der! :D

    Lolomus ~ Lolomus.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej!
    Utrolig fed blog.Min yndlingsfarve er også lilla og jeg er allerede blevet fast læser, håber du vil tage et kig forbi og måske kan vi kan følges ad :D

    http://lifeaslange.blogspot.dk/

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!