torsdag den 28. marts 2013

Ankomsten til Dublin (Studietur)

Det er vist tid til at vise nogle af de få billeder, som jeg rent faktisk fik taget, imens vi var I Dublin.
Jeg vil ligge ud med at vide jer, de 3 billeder, som jeg fik taget, da vi lige var ankommet. De er alle fra bussen. Bare fordi jeg er sådan en kæmpe taber.. hvorfor skulle jeg tage billeder, når alle de andre også gør? Hmm.. der er jo alligevel ingen (udover meget få), der ville posere på mine billeder. Her prøver jeg at indikere, at jeg er ret så upopulær.


På det første billede ser vi min bedste veninde.. der er ikke så meget andet at sige :)


Så synes jeg lige, at det var morsomt, at de havde røde cykelstier. Hvorfor har vi ikke det? :O


Til sidst er det ryggen af Sarah (til venstre) og Michelle (til højre). Der blev også taget billeder foran i bussen.. så det blev ikke til mere end lidt ryg.

*hugs* Katrine

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!