torsdag den 28. marts 2013

Gammelt nyt :)

Jeg har vist fortalt jer, at jeg var blevet inviteret med til fest af min dejlige Alexander.
Festen var her d. 15 marts, så ja.. jeg er meget bagud, når jeg først fortæller jer om den nu.. jeg undskylder!

Først vil jeg lige vise jer, hvordan jeg så ud. Det er vist ret populært, så her er to billeder. Et med og et uden ansigt.. Jeg er ikke helt så prof. til at tage billeder af mig selv, i hvert fald ikke på den måde. Så de er ret akavede..



Kjolen er fra H&M, og den kostede kun 179 kr. Utroligt billigt i mine øjne. Blev også nødt til at købe nye sko.. men det er nu mere fordi, at Alexander havde misinformeret mig.. så jeg gik selvfølgelig i panik. Typisk.

Men aftenen forløb helt uden problemer og akavede situationer. Ville nu gerne have danset noget mere, men alle første gange er jo lidt underlige, er de ikke? Desuden var DJ'en noget så bims. Det var ikke lige, hvad jeg er vandt til. Musikken var ret stille, men god nok.

Vi tog hjem ret tidligt, den var vist kun 22:30 eller 23:30. Hvilken af dem husker jeg altså ikke..

*hugs* Katrine

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!