onsdag den 27. marts 2013

Bare en lille update :)


Der kom så lige et billede med idag.. kun fordi, at det ser så trist ud, når jeg kigger på bloggen, og der er tæt på ingen billeder. Det er for dårligt. Så værsgo!

Hvad sker der så på denne solskinsrige og iskolde onsdag?
Om under en time skal mor og jeg over til morfar, da alle dem fra Jylland er kommet forbi. Det vil sige, at min moster, onkel, fætter og kusine også er der. Det er vel en slags påskefrokost, eller det regner jeg i hvert fald med.. så jeg har taget kjole på... d:

Så skal min skønne kæreste til køreprøve, hvilket betyder, at mine fingre er helt kludret sammen af alle de krydser.
Men jeg ved, at han nok skal klare det godt <3

Det var bare lige et kort indlæg - nu skal jeg spille Runescape og slappe lidt af, inden vi skal  af sted.

*hugs* Katrine

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!