onsdag den 27. marts 2013

Mørket er fremme - dagen er skredet..


Som nævnt i forrige indlæg, så var jeg til påskefrokost med en del af familien idag. Det var hos morfar og Lilian (som er morfars kæreste). Derudover kom jeg, min mor, moster, onkel, fætter og kusine.
På billedet er det moster, onkel og fætter + deres lille hund. Det er taget et af de smukkeste steder i den skønne by, hvor jeg nu engang bor.

Morfar og Lilian blev rigtigt glæde for de gaver, som jeg havde købt I Dublin til dem. Lilian fik en grydelap og en grillhandske med får på, imens morfar fik en øloplukker, der er formet som et mega glad får. Øloplukkeren er er magnetisk. Bare så han ikke smider den væk ;)

Det var virkelig skønt at se den jyske side af familien. Det er jo ikke så ofte, at man lige render ind i hinanden. Både på grund af afstanden og den pokker møg bro.

Nu skal jeg bare rydde op, slappe af og pakke til de næste par dage, hvor jeg skal hjem til kæresten og nyde livet <3

*hugs* Katrine

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!