fredag den 8. marts 2013

Min nye pung d:

Først skal det lige siges: Fuck engelsk.

Når det nu er sagt, så har jeg fået en ny pung. Den er super lækker. Ikke bare flot, men lækker. Ikke kun designet, men også materialet. Det hele er så luksus!



Når man så åbner den (den har en ret standard magnet-lukke-dims), så ser den sådan her ud inden i.


Men hvad er der så egentlig i den af plads?
- To rum til sedler og kvitteringer
- Et lynlås rum til mønter
- To "harmonika" folder til bl.a. medlemskort og rabatmærker
- Seks pladser til plastikkort
- Et "vinduerum", som så er perfekt til Hypercard

Den er næsten helt perfekt for mig, det eneste der mangler, er et lidt større rum til mønter. Men hvad pokker. Jeg køber en sparebøsse og ligger alt under 5'ere i.. så kan jeg spare op til.. et eller andet :)

Massere af krammere, Katrine

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!