fredag den 8. marts 2013

Sidste weekend ♥

Jeg har slet ikke fortalt jer om sidste weekend. Det er under alt kritik. Jeg påtager mig skylden og siger ydmygt undskyld. Jeg er stresset. Jeg er forelsket. Tiden er knap. Ikke flere undskyldninger nu.

Gæt hvem der kom og besøgte mig fredag til søndag? Jaa, i gættede rigtigt! Det gjorde ham min skønne kæreste. Han kom sent søndag aften, og så puttede vi hele aftenen/natten, indtil jeg faldt.. hvilket åbenbart skete ret hurtigt, synes han.
Han var bare så dejligt at ligge helt tæt på, at jeg umuligt kunne holde mine små øjenlåg åbne mere.

Det var jo første gang, at vi var sammen i mere end et par timer. Første gang, at vi sov sammen!

Jeg er så positivt overrasket over, at jeg på ingen måde blev træt af ham. Mit hjerte ved åbenbart, at han er lige noget for mig. Det er ellers utroligt svært for mig ikke at længes efter alenetid, når jeg har været social i længere tid. Men ham her kan jeg være sammen med non-stop. 

Han er vidunderlig.

Tiden gik så hurtigt. Vi spillede Logik for begyndere - jeg vandt! Men han var tæt på at indhente mig, den ære skal han have. Jeg er jo trods alt mester til det spil.

Vi drak kakao og spillede Runescape. Vi så sjove tegneserieting på internettet, men i virkeligheden kiggede jeg mere på ham end på dem. Shh, det må i ikke fortælle ham!

Selvfølgelig puttede og kyssede vi hele tiden. Umuligt at holde fingrene fra hinanden.

Og så er han bare så smuk. Det ord passer bare så utroligt dårlig på en dreng, men det er ham altså. Hans hud har en slags glød, totalt mørkt hår (hah, det er jo også min yndlings), de grønneste øjne jeg nogensinde har set. Jeg bliver fuldstændigt suget ind i dem, når jeg kigger i dem. Og så er de omringet af de længste, sorte øjenvipper. Wow.

Så er der selvfølgelig de store, buskede øjenbryn. Hahah, men de skal jo være der.

Selv hans næse er fin, lille og flot formet.

Hans smil er noget helt for sig selv. Forestil jer snorelige, hvide tænder. Fyldige, bløde læber. Kæmpe smil, der fylder hele ansigtet. Fantastisk.

Og skæg. Jeg elsker ansigtsbehåring, det er efterhånden ingen hemmelighed. Det er dejligt at røre ved. Følelsen af skægstubbe imod ens kind. Det giver kuldegysninger - de gode af dem!
Hans skægstubbe er bare så bløde, intet der stikker. Det er ret fænomenalt.

Alt på ham er blødt.

Jeg kan ikke vente med at se ham igen!

Døre. Han åbner dem. Det er mindblowing. Han har manerer, som ikke før er set hos en fyr i nutiden.

Jeg er den heldigste i hele verden, og så kan alle andre bare rende og hoppe! <3


Tusind bamsekrammere, Katrine :)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!