søndag den 14. april 2013

En skøn weekend ♥


Det er ham der den dejlige på billedet, der er skyld i, at jeg havde en skøn weekend! Det skal dog lige slås fast, at han ikke bruger briller.. det er mine briller, som jeg havde proppet på ham. Jeg kan ikke helt huske hvorfor, men ja.. det er i hvert fald ikke første gang :) og de klæder ham!

I skulle have set ham inden, at han blev klippet.. men han vil ikke lade mig bruge nogen af de billeder. Det er møg irriterende, for han er utroligt flot. Virkelig. Wow.

Tilbage til weekenden..
Jeg ankom med bussen kl. 10:55. Vi var hos ham den her weekend. Vi puttede, snakkede, grinte og hyggede os. Så har vi spillet Logik For Viderekomne, jeg vandt!

Vi nød bare virkelig hinandens selskab, tiden gik så hurtigt.. pludselig var der aftensmad, så dessert.. og wupti, så var kl. altså 23.
Tiden var gået med, at ligge og snakke, lege ordleg, høre musik. Bare være sammen.
Bagefter satte vi The Hunger Games på, og jeg faldt i søvn inden filmen rigtigt kom igang. Lidt efter vågnede jeg igen, vi byttede plads, så jeg kunne putte mig ind til ham.

Her til morgen vågnede jeg i hans arme igen, og så begyndte gabene. Jeg tror aldrig, at jeg har gabt så meget før. Det er da helt utroligt!

Da vi endelig fik bevæget os ud af sengen, fik vi lidt morgenmad/frokost. Derefter gik vi os en tur i byen. Det er en mikroskopisk by. Tror det tog en halv time, så havde vi også både været i skoven og i HELE byen. Jeg glæder mig til at vise ham min by frem, både havet og de små, hyggelige gader.

Knus Katrine :)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!