onsdag den 17. april 2013

Hvad har i at glæde jer til? :)

Jeg er bagud med et utroligt antal indlæg, men bare fordi, at jeg mangler tid.. så skal i selvfølgelig ikke snydes. Nej vel skal i ej!
Det kan jo kun være mit problem, at jeg er doven abehale.. og derfor aldrig får hevet min rumpet ud af sengen, før det er for mørkt til at tage billeder af alt det, som jeg gerne vil vise jer.
Men det bliver der lavet om på! Det betyder højst sandsynligt, at jeg ikke kommer tidligt i seng idag.. Der skal bare ske noget! Se lige den liste af ting, der venter..
1. Neglelak fra Irland
2. Tøj fra Irland
3. Diverse ting fra Irland
4. Tasker fra Irland
5. Tørklæder fra Irland
6. Mine nye OPI'er
7. En pakke fra H&M
8. En pakke fra Asos
9. Og så det jeg glæder mig mest til: En ordentlig introduktion af min dejlige Brumbasse <3
Selvfølgelig er der mere, jeg mangler at blogge om.. men jeg sidder midt i oldtidskundskabstimen, så min hjerne er helt ærligt grød. Og jeg er kun på bloggen, for at udsætte det der med at lave noget.
Ses!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!