søndag den 28. april 2013

Gratis fragt hos e.l.f! + Hvad jeg har købt :)

elf haul 28-04-2013

Så er der gratis fragt på e.l.f's hjemmeside.
Det har der sådan set været hele ugen, men jeg har ikke lige fået delt nyheden med jer. Heldigvis holder tilbudet helt til imorgen! Dog skal man minimum købe for 15 pund, men det svarer også "kun" til 132,50 kr. 

Koden du skal bruge er: 220414

Derudover er der jo deres forårsudsalg! Så tag dog et kig på sagerne!

Jeg fik købt 13 skønne produkter for kun 19.70 pund eller 173,50 kr. Jeg kan ikke vente med at modtage dem! I mine øjne er de perfekte til sommer, men nu får vi at se :)

2 kommentarer :

  1. Hvor fik du købt mange produkter og så ikke for særlig mange penge(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bedste ved elf er, at det er så billigt! :)

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!