søndag den 28. april 2013

Med mor ude at bytte :)


Jeg kunne nok have brugt dagen på en langt mere produktiv måde, men min mor er vejmongol. Og det er hendes egne ord! Hun kan bogstavligtalt fare vild i en telefonboks. Og da turen gik helt til Espergærde, ja så måtte jeg (og Krak's ruteplan) jo med.

Vi fik læsset flere store sække og en kasse med dims ind i bilen. På turen derhen stod min skønne vovse præcis som på billedet. Hun elsker at stå der, så hun kan kigge ud af forruden.
Men da vi åbnede vinduet skulle hun selvfølgelig om på skødet, så hun kunne stikke hovedet ud. Vi kalder hende "vindsurferen", fordi hendes ører blafre så meget.

Nu er vi så hjemme igen, og her sidder jeg foran computeren.. blogger og hører børnemusik.

Det er fantastisk :)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!