søndag den 7. april 2013

Lige købt: Beautiful Creatures!


Som i nok har forstået ud fra overskriften, så har jeg lige købt endnu en bog. Jeg burde virkelig stoppe. Sætte mig ned. Og så rent faktisk læse dem, men det er jeg alt for stresset og presset til lige for tiden.

Sidst jeg bestilte fra Saxo, blev min ordre næsten to uger forsinket. Heldigvis for mig, så har Saxo den fantastiske ordning, at når ordren er forsinket - så får man et gavekort på så og så meget af ordrens værdi.

Jeg fik så et gavekort på 93,5 kr. Fedt!

Derfor kunne jeg da ikke holde fingrene fra denne noget så omtalte bog, der med 99%'s sikkerhed vil falde i min smag. Den kostede små 86 kr., og med gavekortet, var det ingen sag. Så skulle jeg kun betale fragt. Det betyder, at jeg kun skulle betale lige omkring 23 kr. for den.

Enormt god deal - i hvert fald i mine øjne!

*hugs* Katrine

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!